onsdag 7 november 2012

EB-mössor!

EB-veckan har precis passerat och jag inser att jag inte har bloggat om mina EB-mössor! Jag tänkte försöka gå i "Made by Jinnas" fotspår och skänka en slant till EB-föreningen med er hjälp! 


Jag kommer att sy upp en hel drös med mössor med EB-fjärilen på som jag tänkte sälja till specialpris. Där 50kr/mössa oavkortat kommer att skänkas till EB-föreningen! 
Den 15 december är slutdatum för denna insamling, så hjälp mig att sprida detta! 

Som bilden här under, så kommer alla EB-mössor att se ut fast med olika färger på fjärilarna! Jag kan inte garantera någon specifik färg på fjärilarna, men kom gärna med önskemål!

PRIS: 160kr/st inkl frakt, varav 50kr går till EB-föreningen.  


Passar huvudomfång: 51-58cm (vuxen)


För att köpa en mössa gör så här:
* Skriv ett mail till mig
*Ange hur många mössor du vill köpa samt gärna vilka huvudmått. 
*Ev. önskemål om färg på fjärilen
*Namn och adress dit jag ska skicka mössan (vill du skicka en mössa som present till någon kan jag självklart ordna det oxå!)

När jag fått ditt mail, återkommer jag med inbetalningsuppgifter och skickar sedan mössan/mössorna så fort jag ser att inbetalningen skett. 


Det går självklart att skicka ett mail om önskemål på mindre storlekar också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!