måndag 28 november 2011

Till Salu!

Nu har jag uppdaterat sidan "Till Salu!


Jag kommer numera att länka till en sida där ni kan betala med VISA eller Mastercard, sidan heter Adorna och är en  e-handelsportal som samlar konstnärer och hantverkare från hela Sverige. Med hjälp av Adorna kan kreatörer enkelt starta sina egna butiker och sälja sina verk online. Du handlar alltså inte direkt från Adorna, utan från de kreatörer som marknadsför sig via vår portal.

Så här skriver Adorna om sitt betalningssystem:

Betalning
Adornas betaltjänst tillhandahålls i samarbete med PayEx. Vi accepterar endast kortbetalning. När du skall betala kommer PayEx betalningsterminal att öppnas på en ny sida.
PayEx hjälper oss att kontrollera mot din bank att kortet du använder är giltigt. De behandlar all kortinformation enligt den internationella säkerhetsstandarden PCI DSS. Det betyder att din information hanteras säkert.

Välkommen att kika in i min "butik"

Där hittar ni bland annat dessa två tunikor just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!