onsdag 16 november 2011

Bara 9 dagar kvar - Julmarknad!

Nu börjar det dra ihop sig till Julmarknad Billstagården

Bara 9 dagar kvar! 

Det brukar vara en mysig tillställning där det säljs allt från smycken, matbröd, fikabröd, finsnickerier, virkade saker och aven i år ska jag vara med! Jag syr, syr och syr så fort jag får en lugn stund, tex när Joel leker själv på golvet (fast då kan det sluta med att jag får tillfälle att städa ur lådorna) eller när han sover.


Jag har mest sytt mössor i 3 olika storlekar, men även någon enstaka byxa, overall/pyjamas och tunika blir det med. Just nu har jag en stor hög av tyger på köksbordet som bara väntar på att bli ihopsydda. Ni får mer än gärna komma med förslag på vad ni skulle vilja köpa/se på marknaden och i vilken storlek, så ska jag göra mitt bästa för att uppfylla önskemålet! 

Som jag tidigare nämnt kommer jag att skänka minst 10% av min förtjänst
till EB-föreningen och självklart kommer jag att ha med mig fjärils-broscher som ni kan köpa! Så kom och besök mig nästa lördag på
Billstagårdens Julmarknad och gör ett köp! 

1 kommentar:

  1. Vad mycket fint du gör! Har jag möjlighet ska jag absolut gå på julmarknad!
    Jennie

    SvaraRadera

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!